O kolesarskem kompletu Mavic Ksyium Elite UST Disc Brake
Priljubljena izbira za vsakodnevno cestno trening in dirkanje, ta vsestranski sistem koles proizvaja lahko, dinamicno kakovost vožnje, ki zdaj ima dodatne koristi Mavicove tehnologije UST Road Tubeless. Ta patentirani sistem zagotavlja brezhibno integracijo med kolesom in novimi Mavicovimi pnevmatikami Yksion Elite UST brez zracnic. Omogoca lažjo namestitev, odstranitev in vzdrževanje ter prinaša vse prednosti brez zracnic, vkljucno z manjšim kotalnim uporom in bolj nadzorovano kakovostjo vožnje. Brez zracnic lahko vozite z nižjim tlakom v pnevmatikah brez nevarnosti za zvitek, tesnilo pa pomaga prepreciti predrtje. Obroci so izdelani z uporabo Mavicove tehnologije ISM 4D in širšega dizajna (19 mm notranji/23 mm zunanji). ISM pomeni Inter Spoke Milling, edinstven postopek, ki zmanjša debelino obrocne stene med špikami in ustvari lažji, a še vedno zelo vzdržljiv obroc. Da bi okrepili sprednje kolo za disk zavore, smo povecali število špikov na 24. Pesta so združljiva s 12 mm osjo skozi, 15 mm osjo skozi ali hitro sprostitvijo. Zadnje kolo uporablja 24 ravno vlecenih špikov, povezanih z Mavicovim lahkim, hitrim mehanizmom Instant Drive 360. Dostavljeno v velikosti 12x142, lahko tudi pretvorite v obicajno hitro sprostitev. Združljivo je s Shimano ali SRAM kasetami in se lahko pretvori v Campagnolo ali SRAM XD-R.
Kljucne znacilnosti:O MavicuMavic je francoski proizvajalec kolesarskih komponent, najbolj znan po sponzorstvu Tour De France in kakovosti svojih izdelkov, še posebej koles, ki jih uporabljajo tako zacetniki kot profesionalci. Mavic je v preteklih sto letih stalno napredoval v inovacijah v tehnologiji in kulturi kolesarstva, od razvoja prvih aluminijastih obrocev leta 1934 do uvedbe nevtralnih podpornih avtomobilov leta 1972. Mavic svoje izdelke neusmiljeno testira. Najprej preverijo znanost s testi v tunelu za veter, racunalniškimi simulacijami in obilico podatkov. Nato svoje prototipe potisnejo do meje, jih izpostavijo uporabi, ki bi trajala tri leta, v samo treh dneh. Nazadnje pa lahko tako profesionalni kot amaterski kolesarji testirajo prototipe, vcasih tudi do dve leti, preden je Mavic koncno zadovoljen.